Dacia обяви, че продажбите на компанията във Франция са достигнали границата от 1 000 000 екземпляра от въвеждането на марката на местния пазар преди малко по-малко от 13 години.

“Това постижение от един милион автомобила Dacia във Франция за по-малко от 13 години затвърждава позицията на марката като основен играч на френския автомобилен пазар, на който тя е на пето място за последните 5 години, с основна насоченост към мастните клиенти”, коментират от френското подразделение на Dacia. “Правилното позициониране на марката, според очакванията на потребителите, предоставя допълнителни възможности за развитие”.

Само през миналата година, продажбите на Dacia са били на ниво от 119 357 единици, което представлява увеличение от 6.5% в сравнение с предходната година. В резултат на завидното си пазарно представяне, марката зае за първи път третата позиция в продажбите към частни клиенти в страната. Най-продаваното предложение на фирмата- Sandero, продължава да бъде най-предпочитаната кола във Франция от частни клиенти.

В момента, Dacia предлага шест модела на френския пазар- Sandero, Logan, Logan MCV, Dokker, Lodgy и Duster.

dacia/autopress