Какъв ще бъде дизайнът на бъдещите модели на Audi разкри германската компания с прототипа Audi Prologue на изложението в Лос Анджелис. Новият концептуален модел е разработен под ръководството на новия главен дизайнер на Audi Марк Лихте.

Купето с две врати демонстрира новия стилистичен език на марката и загатва за флагман в гамата на Audi под името А9, който най-вероятно ще се появи в серийно производство до 1-2 години. Компанията е във възторг от работата на новия дизайнер, който още с първия си модел ясно и точно е пресъздал философията на марката.

С идването на Марк Лихте в Audi компанията е намерила нов ориентир в дизайнерския език, открила е напълно нови перспективи и преминава в настъпление. Новият концептуален модел слага началото на нова ера, която показва гените на Audi, превръщайки се във визитна картичка на марката. Размерите на Audi Prologue са дължина 5,10 м, широчина - 1,95 м, а височината е 1,39 м. Междуосието е 2,94 м.

Характерната предна решетка Singleframe е малко по-голяма, отколкото в настоящите серийни модели на Audi и е разположена по-ниско. Отстрани са клиновидните лазерни фарове, а под тях са въздухозаборниците с агресивни „зъби”.

Задните светлини са светодиодни с триизмерен ефект, простиращи се по цялата широчина на автомобила. Джантите от леки сплави са с диаметър 22 цола и са украсени с десет преплитащи се Y-образни спици. Каросерията на прототипа е изработена от алуминий и високоякостни стомани.

В салона на Prologue има четири индивидуални седалки, които се коригират спрямо пасажерите въз основа на техните предпочитания. Материалите са естествени и скъпи, като преобладава мека кожа и специален фурнир. Има и акценти от алуминий. В интериора преобладават няколко сензорни дисплея – един пред водача, един на централната конзола, един пред предния пасажер, а също и на централния тунел между предните седалки.

Под предния капак на прототипа Audi Prologue е поставен 8-цилиндров бензинов турбодвигател 4.0 TFSI с мощност 605 к.с. и 700 Нм въртящ момент, който заедно с 8-степенната автоматична трансмисия Tiptronic ускорява купето с тегло 1980 кг от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди. В режим Overboost се активират още 15 к.с., а максималният въртящ момент достига 750 Нм.

Средният разход на гориво е 8,6 л/100 км. Купето е оборудвано с адаптивно въздушно окачване, като задните колела също завиват под ъгъл до 5 градуса.

Източник: http://www.monitor.bg