Под капака на автомобила е монтиран 3,0-литров шестцилиндров бензинов мотор. Немската компания BMW публикува официални изображения на рестилизирания M135i. Автомобилът се отличава от стандартната Серия 1 с по-големи въздухозаборници, нови брони, заден дифузьор и двойна изпускателна система. Освен това хечбекът е получил променени светлини, видоизменена радиаторна решетка, L-образни светодиодни задни мигачи и нови джанти. Под капака на M135i  е монтиран 3,0-литров шестцилиндров бензинов мотор. Мощността на двигателя възлиза на 326 к. с. и 450 Нм въртящ момент. Задвижващият агрегат може да работи съвместно  с шестстепенна  механична предавателна кутия или с осемстепенна автоматична трансмисия. До първите „сто” колата с механични предавки  ускорява за 5,1 секунди и за 4,9 секунди с автоматик. Версията на хечбека с четири двигателни колела покрива упражнението 100 км/ч за 4,7 секунди.

Известно е, че стандартната обновена Серия 1 получи нов трицилиндров двигател с работен обем 1,5 литра. С този двигател е оборудвана базовата версия 116i. Агрегатът развива 109 к.с. и 180 Нм въртящ момент. От място до 100 км/ч тази модификация ускорява за 10,9 секунди, а средният разход на гориво в смесен цикъл е не повече от 5,4 литра на „сто”. Нека да припомним, че по-рано BMW 116i притежаваше  двигател с работен обем 1,6 литра и генерираше 136 конски сили. Версията 116d  ще бъде оборудвана с турбодизелов мотор  със 116 конски сили, който след рестилизирането е станал по-икономичен. Сега средният разход на гориво на Серия 1 с този агрегат е не повече от 3,4 литра. Трансмисиите са две: 6-степенна механична и 8-степенна автоматична.

Информира: "Auto Motor und Sport" - ams.bg