Datsun, който е част от гиганта Nissan Motor, обяви, че глобалните продажби на марката в нейната модерна история, са достигнали границата от 300 000 единици.

“Datsun отбелязва нов важен момент- 300 000 избраха автомобилите на Datsun от момента на завръщането на марката през март 2014”, коментира Хосе Роман, корпоративен вицепрезидент и глобален директор на Datsun. “Това е кратък период в историята на която и да било марка, но ние поставихме солидни основи за бъдещото ни развитие.”

За по-малко от четири години след стартирането на производството, Datsun лансира на пазара пет модела и ги сглобява в три държави- Индия, Русия и Индонезия. Марката присъства официално в 14 държави, като четирите основни са Индия, Индонезия, Русия и Южна Африка.

Най-новото моделно попълнение в портфолиото на Datsun е компактният кросовър CROSS, който беше представен само преди няколко дни.