Dongfeng Renault Automotive Company (DRAC) анонсира новия си стратегически план за развитие DRAC VISION 2022, който предвижда сериозно разширяване на бизнеса на територията на Китай.

От DRAC комантират, че компанията е постигнала своите заложени за изминалите четири години цели и е готова да продължи напред. Новият стратегически план предвижда продажбата на 400 000 автомобила годишно на Dongfeng Renault до 2022 година, като за целта ще се разчита на девет модела, в това число три електромобила, както и основно на SUV пазарни предложения. Успоредно с това, DRAC предвижда увеличаване на дилърската мрежа до 400 локации и подобряването на обслужването в тях.

“Отличаваме Китай като най-голям автомобилен пазар в света и като определящ основните тенденции в бъдещето на мобилността, и поради тази причина е наш стратегически приоритет за развием Renault Group в средносрочен план”, коментира Карлос Гон, председател и изпълнителен директор на Groupe Renault. “Заедно с Dongfeng Group разполагаме с ресурсите, мащаба и технологиите да подпомогнем устойчивото развитие на DRAC на китайския пазар”.

 

Renault Automotive