Днес Alibaba Group обяви, че компанията е постигнала съгласие за сътрудничество с гиганта Ford Motor, което има проучването на нови начини за продажба на автомобилите на американския гигант.

Ford ще си сътрудничи с четири от подразделенията на Alibaba Group, в това число развойното AliOS, Alibaba Cloud, Alimama и онлайн търговския гигант Tmall. В първоначалната фаза на новата бизнес инициатива, двете компании ще проучват нови възможности за продажби, в това число тестови шофирания, предпродажби и лизингови условия.

Тази новина идва на фона на изявлението на Ford, че компанията ще лансира на китайския пазар 50 нови модела и модификации до 2025 година, в това число и 15 изцяло електрически коли.

“Китай е не само най-големия автомобилен пазар в света, но също така е в основата на ръста в търсенето на електрическите и SUV автомобилите”, коментира Бил Форд, изпълнителен директор на Ford Motor. “Успехът, който имаме в Китай е само началото. Сега имаме шанс да се разширим като присъствие в Китай и да предложим още повече на нашите клиенти, партньори и обществото”, допълва той.

Alibaba Group/autopress