Американското подразделение на Volvo стартира интересна рекламна кампания, която предизвиква потребителите да задържат погледа си възможно най-дълго върху екрана на своя мобилен телефон и включеното специално разработено приложение, като тримата с най-добро постижение ще имат възможност да ползват изцяло новото поколение на модела S60.

Заинтересованите играчи трябва да посетят сайта www.S60LongestDrive.com за допълнителна информация и да се уверят, че мобилните им телефони отговарят на специалните изисквания на инициативата на Volvo, след което могат да стартират предизвикателството. Веднъж започнал и виртуалното си тестово шофиране, играчите трябва да държат очите си върху автомобила възможно най-дълго. Играта е в състояние да регистрира ако потребител погледне настрани- да изгледа някоя реклама, да отскочи да похапне или просто да си почине, и тогава предизвикателството приключва.

От Volvo коментират, че макар и всеки играч да има неограничен брой опити за поставяне на по-добро постижение по време на тазгодишното издание на емблематичното за Северна Америка спортно събитие Super Bowl, само трима ще бъдат от тях ще бъдат определени за победители. Именно те ще имат възможност да се уверят в предимствата на програмата Care by Volvo, която представлява наемна услуга, с включени всички експлоатационни разходи, без горивото, която предлага Volvo.

Volvo анонсира абонаментната си програма Care by Volvo с изцяло новото XC40 и обяви, че тя е в състояние да превърне притежаването на автомобил в толкова лесна, прозрачна и безпроблемна дейност, колкото е притежаването на мобилен телефон. След като направят онлайн заявката си, клиентите на услугата Care by Volvo могат да отпътуват с новия си автомобил, без да се притесняват за плащането на задължителните застраховки, данъци и такси. В зависимост от възможностите на региона, Care by Volvo предлага редица консиерж услуги, като дистанционна заявка за зареждане или почистване на автомобила, както и доставка на онлайн поръчка в самия автомобил.