Североамериканското подразделение на Hyundai, в сътрудничество със специализираната в областта на автомобилната свързаност компанията Smartcar, демонстрира евентуално бъдещо развитие на бордовата си инфо-комуникационна система Blue Link.

Новата функционалност се нарича Blue Link All-Access и с нейна помощ собствениците на автомобилите Hyundai, оборудвани със система Blue Link, ще могат да споделят локацията и дистанционно да дадат достъп до своето превозно средство на обслужващи фирми.

Като първосигнални приложимости на новата функционалност, от Hyundai посочват възможност за цялостно почистване на колата, осъществяване на доставки, зареждане с гориво/електричество и други, без да е необходимо собственикът да е наличен по време на услугата.

Hyundai и Smartcar споделят, че следващата стъпка в проекта Blue Link All-Access ще бъдат тестове в реални условия, като изпитанията са планирани да започнат през първата половина на следващата година в Калифорния.

Hyundai