Hyundai Motor Company обяви, че компанията е направила сериозна стъпка към пазарното въвеждане на допълнителна функционалност за свързаност в своите автомобили, при която основният акцент попада върху гласовата комуникация с бордовата система на превозното средство.

В сътрудничество с SoundHound Inc, Hyundai анонсира разработката на интелигентен порсонален асистент (Intelligent Personal Agent) с гласова комуникация, който ще бъде наличен в новите модели на марката от началото на 2019 година. Освен на гласови команди за управление на различни функции на своите автомобили, бъдещите клиенти на компанията ще могат да разчитат на богат набор допълнителна информация, в това число и данни в реално време.

От Hyundai коментират, че Intelligent Personal Agent ще бъде в състояние да предвижда нуждите на потребителите и ще им предоставя полезна информация, като типични примери за това ще бъдат подсещания за предстоящи срещи от календара, оптимално време за потегляне при предстоящ полет на базата на актуалната пътна обстановка и други.

Други основни функционалности на персоналния асистент на Hyundai ще бъдат възможност за набиране на контакти от телефонния указател, изпращане на кратки текстови съобщения, търсене на локации, проверка на прогнозата за времето, добавяне на позиции в календар и други. Технологията ще даде възможност на потребителите да управляват с гласа си климатичната инсталация, заключването/отключването на вратите на превозното средство, както и възможност за контрол на домашните електрически уреди само с гласова команда.

Основно предимство на Intelligent Personal Agent на Hyundai, който ще бъде представен официално по време на технологичното изложение CES в Лас Вегас през следващия месец, ще бъде това, че той ще бъде в състояние да отделя и изпълнява разнородни команди, комбинирани в едно изречение.

Hyundai/autopress