Европейското подразделение на Hyundai обяви, че през 2018-а компанията е отчела четвърта поредна рекордна година с обща реализация от 543 292 нови регистрации и ръст на годишна база от 3.9%.

От Hyundai посочват, че сред основните двигатели за успешното й представяне са пазарите на Франция (+18%), Испания (+13%) и Германия (+6%), а при моделите Tucson и i-семейството й.

От компанията, която разполага с едно от най-младите продуктови портфолиа на пазара в ЕВропа, споделят, че най-продаваната кола на марката през 2018 година отново е Tucson, след който се подреждат i20, i10 и i30. От Hyundai отчитат също така отличен потребителски прием за изцяло новия SUV модел Kona, който записа първата си пълна година на пазара.

До 2025 година, Hyundai Motor Group планира да предлага общо 44 електрифицирани модела, развяващи се на 1.67 млн единици годишно. До 2030 година автомобилният гигант възнамерява да инвестира около 7 млрд щатски долара в развитието на системите за водородно задвижване.