Със стабилен ръст в продажбите на марките си BMW и MINI, BMW Group България отчете успешна 2018 година с обща реализация на ниво от 1360 единици*.

През изминалата година, в България са били закупени 1100 нови коли BMW, което представлява подобрение от 8.5% в сравнение с 2017 година. Най-продаваната кола на марката в страната ни е 5 Series с общо 141 закупени единици, на второ място и минимална разлика се подрежда X3 със 138 единици, а третото е за X5 със 134 единици.

ТОП 5 на най-търсените BMW-та в България оформят още два представителя от X-семейството на баварската марка, а именно X1 с 99 продажби и X4 с 87.

След като в началото на миналата година от BMW Group България анонсираха плановете си за продажбата на около 50 представителя на електрическото i3, сега от компанията споделят, че не само са успяли да постигнат целта си, но и да я надхвърлят до ниво от 60 автомобила.

Сред най-екзотичните представители, които са успяли да реализират от BMW Group България през изминалата година са 14 представителя на M5, по 9 на M2 и M4, 3 на изцяло новата Серия 8, 2 на M3 и 1 на i8 Roadster.

MINI също отбелязва успешна 2018 година, като отчита ръст в реализацията си от 36% до 154 единици, като основните виновници за това са MINI Hatch и Countryman с по над 50 продажби.

На фона на силната 2017-а година, мотоциклетното подразделение на BMW Group- BMW Mootorrad, е приключило 2018-а със 106 реализирани единици (-26.9%) и бестселър в лицето на R1200GS с 33 продажби.

*+мотоциклетното подразделение BMW Motorrad