Месец преди приключването на календарната 2017 година, с най-много продажби на българския автомобилен пазар може да се похвали Dacia. На второ място, с резултат от 3562 единици, се подрежда Renault, а на трето е Kia с показател от 2823 коли.

В края на първите 11 месеца на годината, Dacia доминира с общ резултат от 3903 реализирани коли, което представлява подобрение от 15.3% спрямо същия период на миналата година. Според данните на агенцията Focus2Move, дилърите на румънската марка в България са реализирали 378 нови коли през ноември, което представлява подобрение от 111.2%. Пазарният дял на Dacia в края на ноември е на ниво от 11.3%, а за предпоследния месец на 2017 е 10.6%.

Според данните на Focus2Move, с най-сериозно увеличение в продажбите си от началото на годината в България може да се похвали Volvo- +207.5% до 655 коли, като само през ноември пазарното представяне на марката се е подобрило със 172%.

На завиден ръст в реализацията си се радват също така Kia, Suzuki, Mercedes, Audi, Peugeot, BMW и други.

При автомобилните групи, едноличен лидер е алиансът Renault-Nissan с пазарен дял от 30.4% в края на първите 11 месеца на годината. Реализацията на групата е на ниво от 9944 единици (+11.4%), а тази през ноември е била 1088 единици (+54.5%).

На второ място при групите е VW Group с резултат от 5853 коли от началото на годината и 642 през ноември, а на трето е PSA със съответни показатели от 4563 и 365 единици.