Североамериканското подразделение на Volvo обяви, че инициативата "The Longest Drive" на марката е приключила с повече от 40 000 виртуални тест шофирания и трима победители.

Любопитната рекламна кампания, която започна по същото време по което и тазгодишното издание на емблематичното за Северна Америка спортно събитие Super Bowl, предизвика потребителите да задържат погледа си възможно най-дълго върху екрана на своя мобилен телефон и активираното специално разработено приложение.

Веднъж започнали виртуалното си тестово шофиране, играчите трябваше да държат очите си върху автомобила възможно най-дълго, като имаха неограничен брой опити за постигането на по-добро постижение. Играта бе в състояние да регистрира ако потребител погледне настрани- да изгледа някоя реклама, да отскочи да похапне или просто да си почине, и тогава предизвикателството приключва.

От Volvo обявиха, че най-доброто регистрирано постижение е било 9 часа, 47 минути и 42 секунди, а следващите две най-добри са били 7 часа, 46 минути и 25 секунди, и 7 часа, 37 минути и 51 секунди.

Тримата победители в "The Longest Drive" са получили абонаментен план Care by Volvo, който е уникално пазарно предложение за употреба на нов автомобил на крайна месечна цена, с включени в нея всички разходи, без тези за гориво. Услугата на Volvo е с продължителност от 24 месеца, като още след приключването на първата година, клиентите имат възможност да сменят своя автомобил.