Европейското подразделение на Nissan обяви, че продажбите на пикапа Navara са преминали границата от 50 000 единици за последните две години.

От Nissan коментират, че Navara, който спечели престижната награда Международен пикап на годината 2016 буквално броени дни след световната си премиера на салона във Франкфурт през ноември 2015, e предпочитаният азиатски пикап във Великобритания, Германия и Швеция.

От марката споделят също така, че въпреки засилената конкуренция, Navara отчита ръст в пазарното си участие от 11% през 2015 до 17% от началото на тази година. Повече от 80% от реализираните представители на модела пък са от двете му по-луксозни нива на изпълнение- N-Connecta и Tekna.

В оборудването на Navara, която стандартно се предлага с петгодишна/160 000 километра гаранция, могат да бъдат включени системата Around View Monitor за видео-наблюдение около цялото превозно средство, Forward Emergency Braking (FEB), инфо-комуникационната и мултимедийна система NissanConnect, диодни фарове, системи за подпомагане на спускането и потеглянето по наклон, круз-контрол и други.

Nissan Navara, който се предлага във версия с две и четири задвижващи колела и с товароносимост от над 1 тон, разполага с нов 2.3 литров dCi двигател (160 и 190 конски сили), който обещава с 24% по-добра горивна икономичност, в сравнение с предшественика си.

Nissan BG