Завоите бяха предварително начертани от фенове на емблематичния модел

Интерактивно представяне и тест на новия модел от спортната серия на Renault - MEGANE R.S., се състоя тази вечер, 19 юни, в София. Събитието бе гледано от над 500 зрители в реално време в социалните мрежи – Facebook и Instagram, и на сайта meganers.renault.bg. На мястото на събитието на демонстрацията се насладиха 100 човека. Те се включиха в 3D мапинг, като създадоха трасета, по които да премине колата по време на теста.

„Renault MEGANE R.S. олицетворява колаборацията между екипите на Formula 1 и Renault Sport Cars. Моделът цели да отговори на клиентските очаквания за безопасно и безкомпромисно спортно шофиране в ежедневието. Радвам се, че сме заинтригували зрителите и те се включиха в теста. Благодарение на техните предизвикателства успяхме да покажем най-доброто, на което е способен автомобилът. Пожелавам им съвсем скоро да станат горди собственици на новото Renault MEGANE R.S,“ заяви Рено Пирел, генерален мениджър на Рено Нисан България.

За Renault MEGANE R.S.


Новият MEGANE R.S. е разработен в сътрудничество с екипа на Renault от Formula 1. Това е първият сериен автомобил, който използва новата емблема на Renault Sport. Възможностите за шаси са две Sport или Cup. Подходящо за ежедневно използване e Sport, което позволява да се съчетае динамичния стил на шофиране с комфорта. Cup е по-твърдото от двата вида шаси, тъй като е базирано на пистово поведение.

Вдъхновен от света на моторните спортове новото Renault MEGANE R.S. е оборудвано с по-широка предна и задна броня, спортни прагове и функционален заден дифузьор, както и централно разположен ауспух. Аеродинамична броня отпред насочва въздушния поток, задейства топлообменниците и охлажда двигателя. В задната част на автомобила освен двойния централен ауспух, са добавени странични въздушни отвори на бронята с цел насочване на въздушните потоци и преработен спойлер за балансиране на поведението на пътя.
За първи път в този сегмент автомобили е добавена технологията 4CONTROL, която позволява едновременно завиване на четирите колела. Тя дава и възможност за по-голяма гъвкавост в остри завои и изключителна стабилност във високоскоростни виражи.

Спортното арматурно табло, алуминиевите педали, седалките с интегрирани подглавници за допълнителна опора и волана с пера, както и интериорния дизайн, който е решен в червено и черно, новото Renault MEGANE R.S. пренася водача в света на високите скорости. Като препратка към автомобилните състезания са и изцяло светодиодни фарове R.S. Vision във формата на кариран флаг, а допълнителните фарове имат четири функции: фарове за мъгла, осветяване на пътя в завой, габаритни и дълги светлини.

Новото Renault MEGANE R.S. се предлага с 1,8-литров турбо бензинов двигател с директно впръскване на горивото, разработен в тясно сътрудничество с инженерите на Renault Sport.
Двигателя разполага с мощност от 280 к.с. и максимален въртящ момент от 390 Нм. Клиентите могат да избират между две скоростни кутии - механична 6-степенна и автоматична 6-степенна с двоен съединител, при която на разположение на водача са и пера на волана за смяна на предавките.

Мултимедийната система R-LINK 2 позволява лесно и бързо използване на всички функции на автомобила – радио, навигация и други, включително и свързване с R-LINK Store, където могат да бъдат открити приложения, създадени специално за използване в автомобила, като R.S. Monitor, който показва резултатите в реално време на екрана на системата. Разширената версия на приложението ще позволява запис и анализ на пътуванията, както и споделянето им в социалните мрежи. 1

Безопасността по време на шофиране е осигурена чрез адаптивния круиз контрол, системата за активен спирачен асистент, предупреждението за пресичане на осевата линия и системата за разпознаване на пътни знаци.

Renault постоянно внедрява нови технологии в автомобилите си, които подобряват удоволствие от шофирането, комфорта зад волана и сигурността на водача и пътниците. Резултатите от тези усилия са налице на българския пазар –Renaultе на второ място по продажби на нови автомобили в България за три поредни години.