SEAT продължи успешната си бизнес история от миналата година, като записа рекордни за историята си продажби през първия месец на 2019-а. Глобалната реализация на испанската марка е достигнала ниво от 44 500 автомобила, което е с 14.2% повече в сравнение с януари 2018.

"Силният ръст в продажбите през януари ни прави оптимисти за развитието им през 2019", коментира Уейн Грифитс, вицепрезидент на подразделението Продажби и Маркетинг на SEAT и изпълнителен директор на CUPRA. "Подобно на 2018, тази година ще бъде пълна с предизвикателства. Имаме пълна увереност в четирите основи на марката (Ibiza, Arona, Leon и Ateca) и в допълнение новото Tarraco, което допълнително ще помогне на нашите продажби през 2019. Приносът на CUPRA, и по-конкретно CUPRA Ateca, също ще бъде основен двигател за ръста през тази година"

През януари, SEAT записва подобрение на основните си пазари като Испания (8 400 продажби, +4.3%), Германия (7800; +20.3%), Великобритания (5500; +29.0%), Австрия (2300; +22.0%), Италия (1800; +12.9%), Холандия (1600; +72.2%) и други.

През изминалата година, SEAT записа рекордни за историята си продажби, като реализацията достигна ниво от 517 600 коли или с 10.5% повече в сравнение с 2017-а. От компанията коментират също така, че продажбите й са се увеличили с повече от 60% в сравнение с 2012 година и е с около 3000 единици повече в сравнение с абсолютния исторически рекорд, отчетен през 2000 година.