SKODA публикува продажбените си резултати за първия месец на 2019 година и с реализация от 102 600 автомобила, марката записва минимален спад от 1.1% в резултата си на базата на този от януари миналата година.

От SKODA анонсират, че през изминалия месец марката отчита засилен интерес към продуктите си в Западна Европа (+6.2% до 41 000 коли), в това число в Германия (+8.1% до 13 800) и Русия (+23% до 5500), а като фактор за общото понижение посочват заниженото търсене на леки автомобили в Китай и Централна Европа.

През изминалия месец, SKODA регистрира ръст от 9.2% в продажбите си на територията на Източна Европа (без Русия), като отчита засилен интерес към продуктите си в Сърбия (500, +28.1%) и България (400, +76.5%).

Най-продаваната кола на SKODA в глобален мащаб продължава да бъде Octavia (32 000; -10.4%), след което се подреждат RAPID (15 800, -3.6%), FABIA (12 900, 23.4%), KAROQ (11 800; +206.5%), KODIAQ (11 400; -15.9%), SUPERB (9500; -23.8%), KAMIQ (6100) и CITIGO (3100; +3.9%).