Дизайнерската философия на Suzuki, определяна с названието Liquid-Flow-Design, придава на iK-2 динамични линии и силно напомня за Kodo на Mazda. Suzuki iK-2 с даунсайзинг бензинов турбомотор.В предната част на дългия малко повече от 4 м, широк 1,92 м и висок 1,45 м iK-2 доминират радиаторната решетка с широки брони и предните LED светлини. От Suzuki са акцентирали върху двата елемента чрез хромирани части. Характерни за фланговете са забележително широките арки на калниците, които са приютили 18-цолови джанти, обути с гуми 225/45. Към скосената задна част води полегато спускащо се задно стъкло. Автомобилът с каросерия тип хечбек е изграден върху новата B-платформа на фирмата. Тя ще спомогне да се подобри устойчивостта на каросерията срещу усукване и едновременно с това ще понижи теглото. Suzuki планира също така да обедини сегашните четири платформи в три. Задвижването в Suzuki iK-2 става посредством еднолитров бензинов турбодвигател с директно впръскване. По-късната серийна версия, която Suzuki ще продава от 2016 г. в Европа, ще бъде разширена до „мек” хибрид посредством интегриран стартер-генератор.

Suzuki iK-2 всъщност няма да замести Suzuki Swift. По-скоро японците възнамеряват да разширят своята компактна гама.

Информация на "Auto Motor und Sport"-ams.bg