Volkswagen Group обяви резултатите от пазарното си представяне за периода от началото на годината до края на ноември и според тях гигантът записва ръст от 3.9% в продажбите си до ниво от 9 743 400 коли. През ноември, търсенето на продуктите на компанията се е подобрило с 11.1% до ниво от 995 900 единици.

С ръст в реализацията си месец преди приключването на 2017 година могат да се похвалят всички подразделения на Volkswagen Group, като единственото изключение е Audi. Марката записва ръст от 4.5% през ноември до 160 000 единици, но в края на ноември общият показател е 1 699 500 коли или с 0.8% под миналогодишния.

При основните марки, най-сериозно подобрение в продажбите си през ноември записват Seat и Skoda, като в търсенето на продуктите на марките се регистрират увеличения от съответно 18.7% до 40 400 и 17.5% до 114 600 единици. Испанският автомобилен производител е отличникът на Volkswagen Group в края на ноември, с ръст от 14.7% до 435 000 автомобила. Skoda заема второто място с подобрение от 5.5% до 1 093 000 коли.

Марката Volkswagen записва 594 300 продажби през ноември (+11.8%) и 5 636 100 от началото на годината (+4%). При Audi съответните показатели са 160 00 (+4.5%) и 1 699 500 (-0.8%), при Porsche са 20 700 (+2.2%) и 226 800 (+3.9), а при лекотоварното подразделение на VW са 44 300 (+4%) и 455 200 (+5%).

MAN и Scania допринасят с по съответно 102 300 (+11.7) и 81 500 (+11.5%) за общата реализация на Volkswagen Group от началото на годината.

Volkswagen Group