All Channels Group стартира стажантска програма за развитие на таланти. All You Can Eat е програма, която ще развива практически умения и ще допълва академичните знания на студенти, специализиращи в областта на реклама, комуникации, дизайн, връзки с обществеността, маркетинг, дигитален бизнес и медии, организиране на събития, търговски маркетинг и промоции и финанси.

Програмата стартира първото си издание на 8 март 2021 г. в партньорство с Нов български университет. Тогава ще бъде отворена и платформата за кандидатстване - https://www.all-channels.com/allyoucaneat. Стажът на един випуск в All You Can Eat е 6-месечен, с гъвкава заетост между 25 и 35 часа седмично.

„Основна задача на програмата е да развие творческия потенциал на младите хора, да ги надгради с практически знания в различни области и да ги мотивира да се развиват в комуникационната индустрия“, сподели Александър Дурчев, СЕО на All Channels Group. „Нарекохме програмата All You Can Eat, защото нашата философия винаги е била да даваме свобода на хората в екипа ни да избират областта, в която искат да се развиват и да черпят знания и опит от едни от най-добрите експерти на пазара. Колко ще „изядат“ е личен избор, който ние уважаваме“.

All You Can Eat е разделена на няколко модула, в които се редуват лекции, уъркшопове, работа по реални проекти, специален проект на випуска, работа с модели на творческо мислене и практика със серия от брейнсторминг техники.

„Щастливи сме, че след силния старт на годината за Нов български университет в програмите по реклама към департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ – изданията на Менторите и Рекламна академия, сезон 8, имаме удоволствието да си партнираме с All Channels за лансирането на All You Can Eat.“, сподели доц. д-р Кристиян Постаджиян, автор на магистърска програма „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“ и декан на Бакалавърски факултет в Нов български университет (НБУ). „Така 2021 година дава шансове на студентите от НБУ да погледнат оптимистично и творчески напред и да доразвият на практика всичко, което изучаваме в университета. С програмата за развитие на таланти на All Channels съм сигурен, че ще попаднат в много градивна среда, където ще могат лично да „преядат“ с практически знания за създаването и реализацията на кампании“.

В първата година на All You Can Eat ще бъдат обучени между 15 и 18 стажанти. „Целта ни е годишно да можем да захранваме със знания и вдъхновение близо една агенция млади хора като брой стажанти. Накратко – при нас има знания, търсим най-гладните и жадни млади таланти“, сподели Марин Костов – Мъро, Изпълнителен творчески директор на Групата.