В началото на декември Domino’s Pizza България обяви втората си инициатива със звездата от сериала „Откраднат живот“ Наум Шопов. Този път усилията бяха обединени в създаването на пицата с кауза „НаУм, която подкрепя децата и младежите от SOS Детски селища България с 2 лева при всяка своя продажба. До този момент, за по-малко от две седмици, пицата бе поръчана над 3000, а събраната сума в кампанията вече надвишава 6000 лева.

Инициативата продължава до края на януари. Събраните средства ще бъдат в подкрепа на нуждите на децата и младежите от SOS Младежките домове в София и Велико Търново, за които сдружението SOS Детски селища се грижи. За да насърчи продажбите на пица „НаУм“, в края на кампанията Domino’s Pizza ще подари на един от всички свои клиенти, поръчали пицата с кауза, ваучер за 1 безплатна пица на ден през целия месец януари.

Освен с името си, Наум Шопов подкрепи кампанията и с гостуване и среща с младежите на възраст между 14 и 18 години от SOS Младежки дом „Мечтатели“. Актьорът поговори с тях за предизвикателствата в началото на самостоятелния живот, за кариерното ориентиране и мотивацията за успех.

„Радваме се, че партньорството ни с Наум Шопов дава такъв добър резултат в помощ на истинска кауза. Наум е не само известен, но и вдъхновяваща личност, човек, който мотивира хората около себе си лесно и искрено”, споделя Никола Николов, мениджър на Domino’s Pizza Bulgaria.