В Нова ТВ се радват, че bTV "замени 30 минути новини в най-гледаното време (19:00-23:00 ч.) с турски сериал".

Първото издание (на 24 февруари) на изцяло обновената новинарска емисия на Нова ТВ е била най-гледаната в българския ефир за целия ден, съобщават от телевизията.
Според данни на независимата международна пийпълметрична агенция Mediaresearch, централната емисия на "Новините на Нова" (19:00 - 19:39 ч.) е била гледана от 879 000 души, което прави 30.7% от всички българи, гледали телевизия по това време.
 
Сред най-атрактивната за рекламодателите аудитория (18-49) разликата е значителна: Нова ТВ е привлякла 29.8% от зрителите, гледали телевизия в този часови слот, докато конкурентът bTV отчита 25.3% пазарен дял. Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп, цитиран от своя пресофис, заявява:

„Този успех е резултат от дългосрочната ни стратегия, усилия и инвестиции, които направихме с цел развитие на Новините на Нова през последната една година. За нас резултатите от изминалата вечер са много ясен знак, че българските зрители търсят и оценяват балансиран и независим подход при отразяване на новините. Следващата ни стъпка в тази посока е развиване и налагане на още по-качественото съдържание в Новините на Нова.

В същото време, изненадващото решение на нашия конкурент – да замени 30 минути новини в най-гледаното време (19:00 - 23:00 ч.) с турски сериал, - ще ни даде възможност за привличане на много нови зрители”.

Щосел вероятно има предвид вчерашното съобщение на bTV.