Шестият сезон на социалния проект на bTV „Предай нататък”, който стартира в събота, 21 март в 16.30 часа, спечели бурното одобрение на зрителите и интернет аудиторията. Двете вълнуващи истории в първия епизод, носещи имената „Едно голямо семейство” и „Усещане за жена”, привлякоха пред екрана близо 35% от телевизионната аудитория, като по този начин изпреварва по гледаемост всички конкурентни програми в този часови пояс.Предаването рязко увеличи гледаемостта на bTV в този часови интервал, въпреки че се излъчи в работен ден.На 21 март „Предай нататък” привлече с 30% повече нови зрители спрямо програмата на телевизията по същото време в четирите предходни съботи.Позитивният заряд на предаването беше високо оценен и от интернет аудиторията, която веднага реагира с коментари във Facebook страницата на „Предай нататък”.