Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nilsen Admosphere, снощният лайв на VIP Brother беше проследен средно от близо 1 милион от всички зрители (4+). Епизодът, излъчен в часовия интервал 19:59-22:59 часа, е събрал пред екрана близо 42% от всички зрители в активна възраст (18-49 години), гледали телевизия по това време. В същото време, втората медия, bTV събира едва 16% от посочената аудитория.

Много добри резултати отчита VIP Brother при младата аудитория (18-34) - 44 % от зрителите или това е с 30,5 пункта по-висок резултат спрямо втората медия (13,4% аудиторен дял). Още по-голяма е преднината на Нова при активното градско население (18-49 години), където риалити форматът е предпочетен от 45 % от зрителите, което е с 232 % повече от резултата на втората в класацията медия, събрала едва 13,5 % от зрителите в тази група.

Вече 32 поредни седмици Нова запазва лидерството си на най-предпочитан ТВ канал, като средният дял на медията сред населението в активна възраст (18-49) е 22,7%, спрямо 19,5% дял за втората телевизия, bTV. Нова отне лидерството на bTV за първи път през есента на 2014, а през пролетния сезон на 2015 отново затвърди лидерската си позиция и вече в продължение на 32 седмици е най-гледаният телевизионен канал сред активното население в страната (18-49).