Рекорден рейтинг постигна БНТ 2 в неделя вечерта, когато в ефира бе излъчен финалът на фолклорното реалити „Надиграй ме на неделното хоро“. Едновременното излъчване на танцовата надпревара от площада пред храм паметника „Александър Невски“ по БНТ 2 и БНТ Свят събра близо 200 000 зрители в пиковия момент на прякото предаване. Шоуто, в което победи отборът на „Танцувай за здраве“ от Берковица, постигна 1,9% среден рейтинг и среден пазарен дял от 5.1%, което постави БНТ 2 на челни позиции в слота сред нишовите канали с по-тясно таргетирана аудитория в българския ефир.

Постижението е рекордно за канала, който единствен в българския ефир предлага най-богатото собствено регионално съдържание, благодарение на петте кореспондентски центъра на БНТ в страната. „Най-ценното в този формат е, че успя да превърне чистото телевизионно съдържание в привлекателно събитие за хората по места. Проектът "Надиграй ме на неделното хоро" доказа способността на Българската национална телевизия като обществена медия не само да произвежда добри предавания, но и да организира подобни, интересни за хората, инициативи. Вярвам, че с подкрепата на българските общини ще помогнем за възраждане на неделните хора“, каза генералният директор на БНТ Вяра Анкова.