Шоуто „България търси талант” е фаворитът на младата аудитория в почивните дни. Предаванията на bTV са най-гледаните програми по време на великденските празници сочат предварителните данни на ГАРБ, ползвани от рекламните агенции и рекламодателите.

Най-висок резултат сред младата аудитория за този период постига вторият полуфинал на най-забавното и позитивно шоу в родния ефир – „България търси талант”, излъчено на 21 април. Предаването е гледано от над 40% от зрителите на възраст 18-34, което е почти два пъти повече от резултата на второто по гледаемост шоу, излъчено в програмата на Нова телевизия. Аналогични са резултатите на шоуто и сред цялата телевизионна аудитория, както и сред зрителите на възраст 18-49.

Централните новини на bTV и изданието на bTV Репортерите са сред първите 5 най-гледани програми за почивните дни. Останалите предавания в класацията са „Предай нататък”, „Комиците”, „Шоуто на Слави”, концертът на Лили Иванова, „Тази събота” и „Тази неделя”, както специалната филмова селекция на медиата по време на празничните дни, сред които са включени заглавия като „Без резервации”, „Къщата на езерото”, „Първият рицар” и други.