bTV Media Group разширява портфолиото си от тематични канали като от 15 декември 2015 г. компанията придобива правата за продажба на рекламно време на една от най-големите световни марки за детско телевизионно съдържание - Nickelodeon.  

„Придобиването на правата за Nickelodeon e важен етап от стратегическото развитие на bTV Media Group. Допълваме портфолиото си от телевизионни канали със съдържание на световно ниво. По този начин предлаганите от нас програми дават възможност на партньорите ни да достигат до многопрофилна и разнообразна телевизионна аудитория”, заяви Весела Димова, директор „Продажби” в bTV Media Group.

„Nickelodeon вече е достъпен в мрежата на всички големи телевизионни оператори и се превърна в един от най-популярните детски канали в страната. Много сме щастливи от съвместната си дейност с партньор със стратегическа и дългосрочна визия като bTV Media Group. Това партньорство ни дава възможност за съвместни бъдещи проекти”, заяви Габор Харсани, директор „Продажби”, Viacom International Media Networks CEE & Israel.

Nickelodeon е бранд №1 в телевизионното съдържание за деца вече 36 години в световен мащаб. Собственост на Viacom Inc., Nickelodeon излъчва най-добрите хумористични, игриви, интелигентни и вдъхновяващи анимации, сериали и предавания на деца на възраст от 4 до 14 години, често в компанията на родителите си. Постоянно обогатяваната програма съдържа култови анимационни супербрандове като „SpongeBob”, „Kung Fu Panda”, „Костенурките Нинджа Тийнейджъри”, „Пингвините от Мадагаскар”, както и съдържание за деца в предучилищна възраст („Dora the explorer”, „Umizoomi”, „Bubbi Guppies” и „Paw Patrol”), приключенски и музикални предавания („Big Time Rush”, „Thundermans”, „Sam és Cat”).

В началото на 2015 г. и другата водеща телевизионна мрежа с детско съдържание предпочете bTV Media Group за свой партньор в България - Cartoon Network.