За втора поредна седмица Нова е най-гледаният телевизионен канал в България сред зрителите в активна възраст (18-49). Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер (Nielsen Admosphere), в периода 16-22 март, Нова събира близо 24% от зрителите в тази група, докато втората в класацията медия отчита среден дял от около 22%. По този начин Нова отчита ръст в дела на зрителската си аудитория, в сравнение дори и със супер успешната първа седмица от старта на пролетната й програмна схема. Припомняме че, тогава Нова се превърна в най-гледания ТВ канал, отнемайки лидерството, което bTV имаше през същия период на миналата година.

Отново за втора поредна седмица, успехът на Нова е последван и от успех за цялата група на MTG в България (Нова, Диема, Диема Фемили, КиноНова и Нова Спорт), която продължава да бъде пазарен лидер с кумулативен дял от зрителската аудитория от 31.7% от зрителите в активна възраст (18-49). Втората в класацията медийна група отчита среден дял от 30.6%.Изключително атрактивната и амбициозна програма на медията през пролетния ТВ сезон включва: най-обичаното шоу за звездни трансформации „Като две капки вода“, хитовото предаване за кулинарна култура и мениджмънт „Кошмари в кухнята“, напълно новите за българския ТВ ефир - шоу на границата на възможното „И аз го мога“, социалния експеримент „Женени от пръв поглед“, предаване за паранормалното „Мистични истории“ и най-новото магазинно предаване с водещи Лора Крумова и Галя Щърбева – „Комбина“.