Discovery Communications реорганизира структурата на своя бизнес за територията на Европа, Близкия Изток и Африка (EMEA) с цел затвърждаване на позициите си на глобален лидер в сферата на развлекателните програми, излъчвани на всички платформи. Стремежът на компанията е да създаде среда, в която ядрото на бизнеса да се оптимизира, като същевременно се стреми да добавя нови области за развитие.

 

Сред ключовите промени в мениджмънта на компанията е разширяването на групата пазари, оглавявани от Виктория Дейвис. Към Централна и Източна Европа, в които държави влиза и България, се присъединяват Турция, Североизточна Европа и Средиземноморието. „Това беше една съвсем логична крачка, с оглед на искреното ни желание да превърнем Discovery Networks в медийна компания от следващо поколение, за която основен фокус са зрителите и това как ние да отговорим на техните очаквания за потребление на развлекателно съдържание.“, каза Виктория Дейвис по повод разширяването на региона.

 

Безспорно, другата голяма новина е назначението на Каша Киели, която от този месец е повишена в президент и управляващ директор за териториите на Европа, Близкия Изток и Африка. На новата си позиция тя ще се стреми да усъвършенства услугите към клиентите в най-доходоносния за Discovery Networks регион. Обединявайки няколко регионални отдела, доскоро разделени във Великобритания, Скандинавия, Южна Европа и CEEMEA, ръководният екип ще има възможност да оптимизира бизнеса и същевременно да го развива в нови сфери. „Присъединих се към Discovery през 2000 г. защото обичам компанията, вярвам в нейните ценности и ми харесаха възможностите, които тя предлага. Днес, 17 години по-късно, вярата ми в Discovery е по-силна от всякога. Невероятно е, че днес имаме възможност да предложим на нашите фенове толкова много начини, по които да се насладят на любимите си предавания чрез множество партньорства, платформи и устройства.“, сподели Киели по повод повишението си.

 

Сред останалите промени, които Discovery Networks осъществи, са новата роля на Маринела Солди, която става главен стратегически директор за териториите на Източна Европа, Близкия Изток и Африка и управляващ директор за Южна Европа и ще бъде пряка подчинена на Каша Киели. Солди помогна за трансформацията на Discovery Италия от предимно платена услуга до универсална програма, достъпна за всички платформи и със 7% дял от телевизионния пазар в Италия, което го прави третият най-популярен телевизионен канал в страната и един от най-стриймваните, благодарение на платформата Dplay.

 

Джеймс Гибънс е назначен за генерален мениджър за Великобритания/Ирландия, Австралия и Нова Зеландия и ръководител на търговското развитие за регион EMEA. Гибънс ще отговаря и за

поддържането на съществуващи и нови търговски взаимоотношения и възможности за развитие на бизнеса в района на ЕМЕА. Гибънс наследява Сузана Динидж, която по-рано този месец бе повишена до новосъздадената длъжност на глобален президент на Animal Planet.

 

През последните години Discovery направи значителни инвестиции във всички страни от региона EMEA, като едно от най-значимите е придобиването на Евроспорт и ексклузивните права за излъчване на Олимпийските игри за периода 2018-2024 г. Компанията създаде и дигиталната платформа Dplay, която предоставя развлекателни и спортни програми в Италия, Норвегия, Швеция и Дания. Не на последно място е и успешното партньорство с ProSiebenSat 1 в Германия, включващо стрийминг на най-добрите предавания и на двете компании. Discovery отбеляза и значителен ръст по отношение на стрийма на спортно съдържание в Европа, благодарение на Eurosport Player.