Първият в България сезон на световноизвестния кулинарен формат за професионалисти - Hell's Kitchen, завърши снощи с победата на Дани Спартак. Hell’s Kitchen България е най-гледаният и най-предпочитан кулинарен формат на българския телевизионен пазар сред активното население в България на възраст 18-49 години от 2014 г. досега, съгласно данните на Нилсен Адмосфер България.

През целия период на излъчване на сезона шоуто беше предпочетено от активното население в България на възраст 18-49 години. Над една трета от зрителите пред телевизорите от тази аудиторна група избраха Hell's Kitchen България с над 11 пункта разлика в аудиторния дял спрямо втората по гледаемост телевизия по същото време - bTV. Още по-голям интерес предаването предизвика сред активното градско население (18-49 г.) и сред зрителите на възраст 18-34 години, което допринася и за най-голяма преднина пред бТВ по същото време, съответно 16 и 14 пункта в аудиторен дял.

Финалът на шоуто беше проследен от 27,3% от зрителите пред екраните в България (4+), а преднината на NOVA пред бТВ по същото време e 34%. Активното население на възраст 18-49 години също предпочете заключителния епизод на кулинарната сензация с 34% от гледащите телевизия от тази аудиторна група, което е с 88% повече от дела на втората по гледаемост телевизия по същото време.

Премиерният сезон на шоуто предизвика интереса на онлайн потребителите - от старта през февруари до снощния финал Hell's Kitchen България реализира над 2,5 млн. видеогледания в платформите на Nova Broadcasting Group.