Българското представителство на една от най-големите компании за производство на мотори подкрепи социално отговорната кампания на Българската национална телевизия „Спри, детето запази!“. За първи път към инициативата на обществената медия ще се присъединят и мотористи. На съвместно събитие в събота, 9 май, на бул. „Ботевградско шосе“, ще се проведат демонстрации по безопасно шофиране, където ще бъдат разяснени основните правила за движение с мотори. Всеки присъстващ ще може да залепи на превозното си средство специални стикери с логото „Спри, детето запази!“. В мероприятието ще вземат участие популярни лица на Българската национална телевизия, както и актьорът Асен Блатечки, който е запален моторист. Привържениците на разумното шофиране ще бъдат изненадани с открита сцена, музика на живо, томбола и други забавления.

Събитието е част от мащабна европейска инициатива, която дава възможност на любителите на моторите да се докоснат до най-новите модели за 2015 г. на Harley-Davidson. Компанията за производство на мотори е поредният партньор на „Спри, детето запази!“, която стартира преди 4 години. Благодарение на инициативата много от водачите станаха видимо по-дисциплинирани и по-толерантни. От старта на кампанията досега 42 пешеходни пътеки в София бяха повдигнати, а над 120 – осветени. Монтирани са над 80 предупредителни пътни знака с логото на кампанията в градовете София, Пловдив, Варна, Благоевград, Русе, Стара Загора, Сопот, Созопол, Ловеч, Хисаря. Предстои да бъдат поставени такива и в други населени места. По време на Третата глобална седмица за пътна безопасност на ООН БНТ ще постави пътни знаци с логото на кампанията „Спри, детето запази!“ пред столичното 28 СОУ, за да напомня на шофьорите да спират и да дават път на пресичащите деца.