Kaufland България дари 4 148 лева в подкрепа на застрашените животни в България. Средствата бяха събрани чрез благотворителна кампания в рамките на колекционерската програма „Зооландия“ и дарени на сдружение „Зелени Балкани“ - водещата организация в областта на опазването на редки видове и местообитания в България. Дарените средства ще бъдат използвани от „Зелени Балкани“ за техните инициативи и каузи, посветени на биоразнообразието и опазването на застрашените животински видове в България.

В рамките на програмата „Зооландия“ търговската веригата създаде специална образователна платформа на своята корпоративна страница, посветена на застрашените от изчезване животински видове в страната. Основен принос за събраната сума имат всички 4148 потребители, които са посетили платформата и са участвали в периода на играта с тематични въпроси. За всеки участник, попълнил въпросника, компанията дари по 1 лв. в подкрепа на редките видове животни в България.

„Радваме се, че Kaufland България припозна като свои нашите каузи. Работата ни е посветена на редките и застрашени от изчезване видове животни, а чрез образователната платформа, която създадохме заедно, много деца и възрастни успяха да научат повече за животинските видове, насочвайки вниманието им към опазване на тези редки популации и грижата за тях. За децата това е от огромно значение и се гордеем, че заедно реализирахме тази образователна и в същото време социална инициатива.“, заяви Анелия Павлова от сдружение „Зелени балкани“.

„Знаем колко е важно да подкрепим родителите във възпитанието на техните деца чрез създаване на образователно съдържание и се радваме, че за пореден път постигнахме това с кампанията „Зоооландия“ и колаборацията ни със „Зелени Балкани“. Заедно със сдружението успяхме да събудим детското любопитство и да привлечем вниманието на подрастващите към застрашените видове животни, което е сред най-големите успехи на инициативата.“, сподели Гергана Димитрова, ръководител „Корпоративни комуникации“ в Kaufland България

Освен събраната и дарена на сдружение „Зелени Балкани“ сума, Kaufland България зарадва с много награди любознателните участници в играта. На томболен принцип 14 участници, дали верни отговори на въпросите, спечелиха комплект туристическа раница, заедно с образователни материали и игри, посветени на животните. В края на кампанията един от участниците спечели голямата награда – семейна палатка и едногодишен абонамент за образователната платформа „Уча се“.

Чрез партньорството си със сдружение „Зелени Балкани“ в рамките на програмата „Зооландия“ Kaufland България за пореден път демонстрира своята подкрепа както към опазването на родната природа, така и към създаването на по-добра информираност сред обществото за проблемите, свързани с околната среда, за биоразнообразието в страната и за основните заплахи за редките видове животни.

В рамките на колекционерската програма "Зооландия" потребителите имаха възможността да съберат образователен пъзел с илюстрации на 60 животински видове, обитаващи Земното кълбо и да се запознаят с любопитни факти за животните. Полезна информация за тяхното местообитание, хранителни навици, начин на живот, както и кои животни са застрашени от изчезване и какви са основните заплахи за тях, бяха достъпни в безплатното мобилно приложение на програмата „Зооландия“. По време на кампанията милиони клиенти имаха достъп до безплатните пъзел парчета, а в играта се включиха хиляди потребители в платформата ТикТок, като някои от най-изявените ТикТок звезди взеха участие и в танцувалните предизвикателства на „Зооландия“.