„Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere 30 на сто от зрителите в активна възраст (18-49) са научили резултатите от провелите се вчера избори за местна власт и национален референдум от Нова телевизия. Втора е bTV, привлякла 26% от аудиторията”, ни съобщава Нова ТВ. Според тях, „този безспорен успех за Нова е за втори пореден път, след като година по-рано - на 5 октомври (парламентарните избори 2014), Нова отново е била най-гледаният канал със сходна стойност от около 30% от активните зрители в същия часови интервал.

Гледайки обаче btv, резултатите са точно обратните, с леки разминавания, но напълно обърнати: „Изборното студио на bTV е гледано от почти 35% от зрителитe между 18 и 49 г.”. При така поставените резултати, излиза въпросът, колко независима е независимата пийпълметричната агенция Nielsen Admosphere, или дали пък резултатите, които тя дава коректно, не се четат от някои както Дяволът чете Евангелието!? Иначе няма как да си обясним, че и двете водещи национални телевизии се изкарват първи!

ИНФО: www.novinar.bg