Вторият сезон на най-успешното предаване за кулинарна култура и мениджмънт Кошмари в кухнята се завърна триумфално в ефира на Нова, затвърждавайки лидерската позиция на медията.По данни на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Atmosphere, сблъсъкът на Шеф Манчев с проблемите в пернишки ресторант е гледан от 30.9% от всички зрители в активна възраст (18-49 години), които са били пред телевизионния екран по това време (20:58-21:56). Втората в класацията телевизия отчита дял от аудиторията от 26.9%, в същия часови интервал.Кошмари в кухнята отчита най-висок резултат и сред младата аудитория (18-34 години) – 30.4% от гледалите по това време са го предпочели, докато следващата телевизия събира около 26%.

През изминалата вечер за първи път Кошмари в кухнята по Нова и MasterChef по bTV се изправиха в пряка конкуренция за зрители в един и същ часови интервал (21:30-21:56).Резултатите показват категорично надмощие за предаването на Нова – 44% повече зрители в активна възраст са гледали Кошмари в кухнята. Нова е привлякла 33.6% от гледащите телевизия в посочения интервал, докато с кулинарното предаване по bTV са останали 23.3%.