Немски блогър: „БНТ е продуцирала по-модерен и по-качествен филм от обществените телевизии у нас“. Малко след официалния старт на „Под прикритие“ в Германия, коментарите там го определят като „световноизвестен хит“. Най-успешният български сериал, продуциран от Българската национална телевизия, тръгна на 19 декември 2014 г. по телевизия FOX. Поредицата също така се предлага в интернет платформата Amazon на целия немскоезичен пазар. Изпълнителният директор на Amazon Кристоф Шнайдер заяви, че с „Под прикритие“ предлагат на потребителите един реалистичен поглед зад кулисите на българското общество и напред излиза талантлива актьорска игра. Единствената изненада за него обаче бил произходът на хитовата продукция.

Анализаторите в Германия акцентират върху факта, че филмът е продукция на обществена телевизия. Те коментират, че този продукт идва от не добре финансирана медия, но това не пречи да продуцира криминален сериал, който е много по-модерен и качествен от всичко, което получават зрителите от немските обществени телевизии. „Под прикритие“ дава повод да се критикуват германските продукции, които се реализират с многократно по-високи бюджети, че не успяват на международния пазар, а българите вече са продали своя в повече от 120 държави. Според немски онлайн издания „Под прикритие“ не е лъскава холивудска продукция като „Кула от карти“, по-скоро реферира към италианските продукции. Мнозина даже казват, че това е българският вариант на „В обувките на Сатаната“.

„Във всеки случай е автентичен и много напрегнат. От една серия човек може да разбере, че я правят млади хора, които са добре запознати с големите модели на подражание. Те не използват аматьорски лъскави ефекти или движения на камерата на неподходящи места, само защото така се прави в американските продукции. Осъзнали са какво носи успех на този сериал и го прилагат учудващо добре за скромните средства, които имат“, пише немски блогър.

До момента „Под прикритие“ постига феноменален успех, който е без аналог в историята на българските сериали. Четирите му сезона са продадени и се гледат от зрителите в 142 територии в целия свят. Продукцията е с ексклузивно представяне на най-големите европейски и американски форуми. Вече има заявка от международния дистрибутор – американската компания „Ню филмс“, и за пети сезон.