Мтел, част от A1 Group, стартира нова услуга, която ще позволи на бизнес клиентите на телекома да имат мобилно приложение, с което да представят своя бизнес и да поддържат постоянен контакт със своите клиенти в дигиталното пространство. С Mtel Smart App потребителите ще управляват собствено брандирано приложение за смартфони. Приложенията се създават бързо, а съдържанието в тях се управлява лесно и интуитивно без да са необходими IT познания.

 

Mtel Smart App е предназначена за всеки бизнес, който има редовни клиенти и се нуждае от постоянен контакт с тях. Услугата е подходяща за заведения и ресторанти, семейни хотели, магазини, аптеки, частни лекарски и зъболекарски кабинети, сервизи за ремонт на автомобили и домашна техника, салони за красота, фитнес центрове и др.

 

Услугата не изисква първоначална инвестиция, дава възможност за изпращане на неограничен брой push съобщения, като с нея могат да се приемат поръчки и да се осъществяват доставки. Освен това приложението от Мтел осигурява на бизнес организациите директен контакт с техните клиенти, приемане на резервации (ресторанти и хотели), провеждане на лоялна програма чрез събиране на точки и предметни награди и др.

 

Mtel Smart App пакети

 

Бизнес клиентите на Мтел могат да се възползват от 3 варианта на услугата: Основно приложение, Премиум приложение и Приложение за поръчки. Основното приложение, само за 19,90 лева на месец, позволява създаването на визитка на дадена компания и включва модулите „За нас”, „Контакти”, „Галерия”, „Продукти” и „Форма за обратна връзка”.

 

Премиум приложението прибавя модулите „Push съобщения”, „Лоялна програма”, „Регистрация”, „Резервации”, „Събития”, „Партньори и спонсори”. Цената на пакета е 39,80 лева на месец.

 

Приложението за поръчки осигурява пълна функционалност за доставка до дома и офиса на клиента. То струва 79,80 лева на месец и включва функционалности като меню, кошница, избор на начин за плащане, push съобщения, лоялна програма, форма за обратна връзка, статистика за поръчките и др.