National Geographic Channel е любимата телевизионна марка на българските зрители за 2014 година, според единствената подобна потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.  В категория „Телевизия“ документалният канал се конкурираше с БТВ и Нова ТВ. В трите етапа на шестото издание са гласували 20691 потребители, който избираха сред 204 бранда в 34 категории.

„Резултатът е изключително ясен сигнал, че у нас качественият телевизионен продукт се цени и ценно признание, че българският екип на NGC развива локално този световен бранд в най-правилната посока.“ - коментира Милена Филчева – Маркетинг директор на FOX International Channels Bulgaria.

Класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” дава израз на предпочитанията и емоционалната привързаност на крайните потребители към конкретни марки. За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на предпочитанията на хората и не включват специални пазарни критерии. Гласуването е онлайн на уеб страницата на инициативата: www.mylovemarks.eu.