„Нетинфо“ придоби 25% от най-големия сайт за групово пазаруване в страната – Grabo.bg, и 25% от частния клуб за пазаруване на маркови стоки – Trendo.bg. 

С навлизането на пазара на онлайн търговия „Нетинфо” затвърждава лидерската си позиция на дигиталния пазар в България. Тази стъпка е част от дългосрочната стратегия на компанията за разширяване на дигиталното портфолио и диверсифициране на бизнеса.

„Вярвам, че партньорството между „Нетинфо“, Grabo.bg и Trendo.bg ще бъде успешно и за трите страни. То ще допринесе за развитието на двата сайта за пазаруване, достигането им до много по-голяма аудитория и предлагането на един още по-качествен продукт”, категоричен е изпълнителният директор на „Нетинфо“ Христо Христов. „Инвестицията в Grabo.bg и Trendo.bg отговаря перфектно на усилията ни да предлагаме високо стойностни услуги на малки и средни компании, докато в същото време работим с най-добрите от различните сектори на дигиталния бизнес в България”, допълва той.

„Предприехме тази стъпка, защото вярваме, че с партньор като „Нетинфо“ – водещата онлайн медийна компания в страната, можем да постигнем много високи резултати”, заявява управителят на Grabo.bg и Trendo.bg Сребрин Ватралов. „Мисля, че това партньорство ще направи компаниите по-успешни, а взаимното им допълване ще осигури гъвкавост, която е необходима при тази динамична пазарна обстановка”, убеден е Ватралов. 

Сайтът за групово пазаруване Grabo.bg е основан през май 2010 г. и има най-голямо пазарно присъствие със своите близо 1 000 000 регистрирани потребители. Grabo.bg работи с партньорска мрежа от хиляди различни бизнеса в цялата страна, ползвайки реклама чрез оферти с намаления за привличане на нови клиенти. 

Trendo.bg е дело на основателите на Grabo.bg. Само година след създаването си сайтът  се нарежда сред първите три по продажби в своя сегмент в страната. Trendo.bg предлага всеки ден нови колекции от световно известни марки, които за ограничен период от време се предлагат с големи намаления само за регистрирани потребители.