От 1 август 2014 г. Нова Броудкастинг Груп ще поеме продажбата на реклама на CITY TV – водеща музикална телевизия в България, част от Communicorp Group. Медийната група е най-голямата радио верига в страната със седем радиостанции и една музикална телевизия.

„Щастливи сме да обявим, че CITY TV e най-новото попълнение в нашето голямо семейство от канали, които ни се доверяват да ги представляваме пред рекламната индустрия в България. Така портфолиото от телевизионни канали, чиято реклама управляваме, се обогатява значително – ние продаваме рекламното време на общо 6 медийни групи и 16 телевизионни канала (включително CITY TV).

Това затвърждава категорично позицията ни на водеща медийна група, която предоставя безгранични възможности на своите клиенти за достигане до желаната от тях аудитория. Нещо повече, доверието, което получаваме от Communicorp в период, в който обявихме намерението си да сменим доставчика на пийпълметрични данни, за нас е ясен знак, че вървим в правилната посока и че не сме сами в този процес”, каза Вики Политова, Главен оперативен директор на Нова Броудкастинг Груп.

Към момента Нова Броудкастинг Груп отговаря за рекламните продажби в България на 6 международни медийни групи, сред които: FOX International Channels (Fox, Fox Crime, Fox Life, 24Kitchen и National Geographic Channel), Discovery Channels (Discovery Channel и TLC), Disney Channel, Cartoon Network и AXN.

Добавяйки и собствените канали – NOVA, DIEMA, DIEMA FAMILY, KINONOVA и NOVA SPORT, броят на телевизионните канали, чиито рекламни продажби медийната група управлява, достига общо 15. CITY TV е 16 канал, който ще бъде представляван от Нова Броудкастинг Груп.

„Радваме се, че договорихме партньорство с MTG и Нова Броудкастинг Груп, които имат доказан успешен опит в продажбата на реклама в комбинация на собствени и партньорски телевизионни канали“, сподели Николай Янчовичин, управител на CITY TV.

„Вярваме, че телевизия CITY, водещата музикална телевизия в България, с много силен бранд, с хитово звучене и подчертано младежка аудитория, ексклузивен партньор на MTV за България, ще бъде ценна добавка към каналите, които MTG продава. Партньорството ни ще донесе ползи както за нас и за MTG, така и за рекламодателите, които търсят директен достъп до младата и активна българска аудитория”, допълни той.