Нова пожъна абсолютен успех през първата седмица от старта на пролетния ТВ сезон, превръщайки се в най-гледания телевизионен канал. Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер България (Nielsen Admosphere Bulgaria), Нова печели най-висок зрителски интерес през изминалата седмица сред зрителите в активна възраст (18-49) – 23,2 %. Това е с 5 пункта повече спрямо същия период на миналата година и така Нова отне лидерството, което bTV имаше през същия период на миналия сезон. Стартът на пролетния сезон не се оказа толкова успешен за втората в класацията телевизия, която отчете среден пазарен дял за изминалата седмица от 22,3 % сред същата аудитория.

Успехът на Нова през изминалата седмица е последван и от успех за цялата група на MTG в България (Нова, Диема, Диема Фемили, КиноНова и Нова Спорт). Тя е безспорен лидер през този период с общ пазарен дял от 31,6 % сред зрителите в активна възраст (18-49), докато втората в класацията медийна група отчита среден дял от 29,3%.

Виновни за супер успешния старт на пролетния сезон по Нова са: най-позитивното предаване в българския ТВ ефир – шоуто за звездни трансформации „Като две капки вода“, вторият сезон на превърналото се в хит предаване за кулинарна култура и мениджмънт „Кошмари в кухнята“, напълно новото за българския ефир шоу на границата на възможното „И аз го мога“. Наред с тях медията представи на българските зрители предаването за паранормалното „Мистични истории“ и най-новото магазинно предаване с водещи Лора Крумова и Галя Щърбева – „Комбина“, чието пилотно издание бе тази събота.

Амбицията на медията да представи най-богата и атрактивна телевизионна програма на българските зрители не спира дотук. Утре точно в 21:00 ч., Нова ще им предложи още едно напълно ново за българския телевизионен ефир предаване – социалния експеримент „Женени от пръв поглед, в който те ще имат възможност да проследят живота на три двойки, които се виждат за първи път в сватбения си ден.