Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere, Нова e увеличила с над 15 % дела на зрителската си аудитория сред активното население в страната (18-49) през септември и октомври 2015, спрямо същия период на 2014 година. През този сезон, благодарение на сериозните инвестиции в богата, разнообразна и иновативна програмна схема, Нова не само затвърждава лидерската си позиция, но и увеличава значително дистанцията си спрямо втората телевизия – от 0.8 пункта през септември 2014 до 7.5 пункта през октомври 2015.

Още по-категорична е преднината на Нова през октомври 2015, в сравнение с октомври 2014 спрямо втората медия сред активното градско население в страната (18-49 градско) – с над 10 пункта. За същия период дистанцията спрямо втората телевизия при младата и трудна за достигане аудитория (18-34) е с близо 8 пункта в полза на Нова.