Програмата на bTV през месец ноември е била предпочитаният избор на телевизионната аудитория. Среднодневният дял на медиата е 1,6 пъти по-висок сред общата телевизионна аудитория и при зрителите на възраст 18-34 в сравнение с този на Нова сочат данните на ГАРБ. Покачване в среднодневния аудиторен дял bTV бележи и в сравнение с месец ноември 2013г. Увеличаването, което медиата регистрира е с 2,1 пункта (All4+).

Най-гледаната програма през месец ноември е срещата между Кличко и Пулев, излъчена по Нова телевизия. В челната петица по традиция влизат bTV Новините, както и сериалът „Север - юг”.  Сред най-гледаните развлекателни програми се нареждат живите концерти в „Гласът на България”, „Survivor: Камбоджа”, „Комиците” и „Папараци”, а тези на прекия конкурент попадат в месечната класация чак след 25 позиция.

Все така най-гледаното публицистично предаване със стабилно място в топ 50 остава „Лице в лице” с Цветанка Ризова, а „120 минути” със Светослав Иванов се изкачва с няколко места. В месечната класация влизат още прякото излъчване на „Детската Евровизия 2014”, в което откритията на „Седем осми” Крисия, Хасан и Ибрахим донесоха поредния повод за гордост на България и двубоят Лудогорец – Ливърпул, излъчен по bTV Action.

В съревнованието между новините на различните телевизии bTV Новините в 19.00 часа убедително запазват водещата си позиция и тенденция за привличане на близо 2 пъти повече зрители при всички таргет групи в сравнение с централната емисия на втория по гледаемост канал. Сутрешният блок на bTV „Тази сутрин” покачва двойно броя на младите зрители на възраст 18-34 и отчита 2 пъти по-висок аудиторен дял в тази група в сравнение със сутрешния блок на Нова.