Финалът на шести сезон на най-гледания български медицински телевизионен сериал „Откраднат живот“ отново събра звезди и повече от 500 почитатели на събитие в София, където имаха възможност да споделят емоциите и заедно да гледат епизода на голям екран.

Дългоочакванaта развръзка спечели вниманието на зрителите на NOVA в петък вечер, които с интерес следят развитието на сюжетните линии с любимите си герои в телевизионния ефир. Данните на Нилсен Адмосфер България сочат, че финалният епизод на „Откраднат живот: Анатомия на гнева“ е предпочетен от над 30% от активното население (18-49 г.) пред екраните, докато зрителите, избрали сериала, излъчван по същото време по конкурентната телевизия bTV са с 15% по-малко. Над една трета от активното градско население (18-49 г.) и по-младите зрители на възраст 18-34 години, пред телевизорите също предпочитат развръзката на сезона, а преднината спрямо bTV е съответно 61% и 49%.



Според данните на Нилсен Адмосфер България през този сезон, всяка вечер от вторник до петък, средно над 28% от активното население (18-49 г.) пред телевизорите проследява епизодите от сезона "Анатомия на гнева", а аудиторният дял е с 16% по-висок от дела на турската поредица, излъчвана по същото време по bTV. Данните показват още, че сред посочените аудиторни групи най-голям интерес към сериала има активното градско население с дял 32.3% и разлика спрямо bTV от 53%. Зрителите на възраст 18-34 години и този сезон предпочитат "Откраднат живот" пред сериала на bTV, излъчван по същото време. "Откраднат живот" продължава да се радва на интереса на почитателите си както в телевизионния ефир, така и в социалните медии, а онлайн активността само за този сезон е близо 5,6 милиона видеогледания.



Със своите 6 сезона и 295 епизода "Откраднат живот" се превърна в една от най-харесваните родни продукции през последните години. Силният сюжет, въздействащият сценарий и изключителният каст стоят зад успеха на продукцията, а връзката с феновете, поредицата от срещи в страната и прожекциите на голям екран се превърнаха в запазена марка на сериала, който вече шест сезона вълнува зрителите на NOVA.