Една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News номинира SiteMedia Consultancy в категория „Agency of the Year“ в престижната си класация Platinum PR Awards 2019. Компаниите са оценявани по постигнатите резултати през последната година, реализирани проекти, работа с клиенти, иновативни подходи, възможности за развитие, нестандартни работни решения, цялостно отношение към работния процес и много други постижения. Церемонията по връчване на наградите ще се състои на 17 септември в Ню Йорк.

Агенцията има и още няколко номинации сред финалистите в различните категории на Platinum PR Awards 2019:

· екипът на SiteMedia Consultancy е номиниран за PR Team of the Year. Той ще се бори за призовото място с комуникационните екипи на Mastercard Europe, T-Mobile, Центъра за контрол и превенция на заболяванията към Министерството на здравеопазването и социалната политика на Съединените щати и други.

· SiteMedia Consultancy е номинирана в категория Community Relations за кампанията #daretowowandcare, реализирана за бранда Nivea на Байерсдорф България.

· Любомир Аламанов, управляващ партньор на SiteMedia Consultancy, е номиниран в категория „CEO of the Year“. Той е единственият представител на Източна Европа, достигнал до финала на авторитетните награди.

SiteMedia Consultancy се съревновава агенции като FleishmanHillard, Hill+Knowlton, Burson Cohn Wolfe, Ruder Finn, MSL Group, Weber Shandwick, Edelman, Ketchum и много други. Тя е единствената агенция от Източна Европа, получила четири номинации на Platinum PR Awards 2019.

„Огромна чест е за нас да получим подобно признание. Българска ПР агенция да бъде номинирана за Агенция на годината за целия свят от престижна комуникационна медия като PR News е триумф на българската комуникационна общност. Както често казвам, българският ПР пазар е на световно ниво и името на България се чува на всички комуникационни форуми по всички континенти. По нищо не отстъпваме на гигантите в сферата и на много места дават България за пример. Щастлив съм, че и екипът ни е определен за един от най-добрите в света. Приемаме тази номинация като резултат на тригодишната ни работа, на подхода ни към хората и работния процес, на цялостното развитие на бизнеса на SiteMedia Consultancy. Сам човек нищо не може да направи, само екипната работа постига високи резултати.“, сподели Любомир Аламанов, управляващ партньор на SiteMedia Consultancy и допълни: „Моята номинация в категория „CEO of the Year“ е само продължение на екипната ни номинация. Но повече сме горди с номинацията за кампанията на Nivea #daretowowandcare в категорията Community relations. Освен, че кампанията е една от първите, реализирани само с нано-инфлуенсъри в Инстаграм, тя е и прекрасен пример за комуникациите на 21-и век. Можем да се гордеем, че в България правим кампании за Community Branding на световно ниво.

Добре се развива нашата общност, това го показа и последното честване на 07 юли, Деня на ПР-специалиста, събрало по-голямата част от пазара. Всички успехи на общността ни през последните години показват, че сме на прав път и усилената работа се възнаграждава.“ Пълният списък с всички финалисти в Platinum PR Awards 2019 може да видите тук.