През всеки от изминалите 8 дни Нова доминира категорично в най-гледаното време

След старта на всички основни предавания от есенния ТВ сезон равносметката е ясна: програмата на Нова в най-гледаното време (20:00-24:00 часа) е значително по-гледана от тази на bTV. Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Mediaresearch, във всеки от изминалите 8 дни Нова е събирала повече зрители сред активното население (18-49 години) спрямо конкурента.

Още през изминалата седмица Нова регистрира изключително силно начало за VIP Brother 2014 и третия сезон на X Factor. „Господари на ефира”, стартирали седмица по-рано, също отчитат огромен ръст в зрителската си аудитория.

През изминалите дни късните новини на Нова са абсолютен лидер в ефира с почти 2 пъти по-голяма аудитория от излъчваните по същото време новини на втората телевизия в класацията. Зрителите предпочетоха тези предавания през цялата седмица за сметка на конкурентните програми по bTV.

Вчера, 22 септември, Нова отново затвърди лидерската си позиция в българския ефир, привличайки почти 2 пъти повече зрители в най-гледаното време спрямо bTV. Резултатите са още по-впечатляващи сред младата ТВ аудитория (18-34 години), където в интервала 20:00-24:00 часа Нова води с почти 3 пъти по-голяма аудитория спрямо втория в класацията.

„Вече повече от година Нова Броудкастинг Груп е водещата медийна група в България. Резултатите от изминалата седмица показват, че Нова се e превърнала в най-гледания телевизионен канал в страната.

Вярваме, че това е благодарение на качествените и разнообразни шоупрограми и обективни и независими новини и актуални предавания, които предлагаме на зрителите”, каза Дидие Щосел, Главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.