Обновеното съдържание ще включва както традиционно обичани, така и популярни в отделните зони на разпространение анимации. ТВ мрежата за децата и техните семейства ще стартира през есента на 2014, като в зоните САЩ и ЕМЕА (Европа, Средния Изток и Африка) премиерата ú ще се състои през 2015

Днес от Turner Broadcasting обявиха, че втората им по мащаб търговска марка, насочена към детската аудитория – Boomerang - ще бъде преродена като изцяло анимационна световна мрежа за деца и подрастващи.

В съдържанието й, освен обичаните от всички класически предавания, ще бъдат включени и съвременни, любими на публиката във всяка от зоните анимации; всичко - в името на забавлението за цялото семейство. Новината днес бе представена в съвместно изявление на Герхард Цейлер, Президент на Turner Broadcasting System International Inc., и Кристина Милър, Президент и Генерален мениджър на Cartoon Network, Adult Swim и Boomerang (САЩ).

Телевизионната програма на Boomerang има на разположение най-богатия в света ресурс за анимационни предавания, включващ ТВ и театрални кратки форми, поредици и специални издания от Warner Bros., Hanna-Barbera, Cartoon Network и MGM studios и ще включва водещите и любими на не едно поколение предавания „Том и Джери“, „Looney Tunes“, „Реактивните момичета“ и „Скуби-Ду“. Освен нови поредици, създадени в различни студиа от всички краища на земното кълбо, Boomerang ще представи обновено телевизионно съдържание, като за първи път ще предлага и ексклузивна оригинална продукция в мрежата си от 13 международни канала.

“Новото начало за Boomerang в ролята на втори канал-флагман е доказателство за световното му признание,” каза Цейлер. “Изключително горди сме да бъдем свидетели на прераждането на този канал. Неговите стилистика и въздействие са определящи за достойнствата и високото му качество, и му отреждат място сред модерните брандове. Това е поредна стъпка в стратегията ни да продължим изграждането на нашата международна мрежа за деца.”

“Boomerang винаги е бил безспорен фаворит на зрители от различни поколения,” каза Милър.  “За нас това е уникална възможност не само да дадем нова дефиниция на семейното забавление, но и да обогатим и пренесем на следващо ниво нашето глобално портфолио от продукти за деца и да го позиционираме във всички платформи – също като Cartoon Network."


Освен, чрез ТВ екрана, благодарение на който Boomerang влиза в повече от 250 милиона домове, марката ще бъде достъпна и чрез обновени цифрови и мобилни платформи, в това число и уебсайт с нов облик и с нови вълнуващи забавления, игри и интригуващо съдържание, които ще осигуряват на всеки посетител пълно потапяне във вълшебната ú реалност.

По-малките почитатели ще се радват на подходящи за възрастта им безплатни игри с любимите им герои, а порасналите фенове ще имат удоволствието да научават любопитни неща за обичаните от тях персонажи и предавания.
В анкетата U.S. 2013 Harris Poll, проведена в САЩ, Boomerang бе избрана за най-обичаната от родителите мрежа – тенденция, която продължава и към Септември тази година.