Според предварителните данни на агенция ГАРБ, ползвани от рекламните агенции и рекламодателите, първият мач от полуфиналите на УЕФА Шампионска лига, излъчен по bTV Action на 22 април, се нарежда на първо място по гледаемост сред мъжете на възраст 18 – 49 години. Срещата между Атлетико Мадрид и Челси е привлякла пред екраните 22.5% от аудиторията в тази таргет група. Спортното събитие се нарежда и на второ място при всички зрители на възраст между 18 и 49 с 16.2% аудиторен дял, като пред него е само bTV.

Втората полуфинална среща от УЕФА Шампионска лига, излъчена на 23 април, между Реал Мадрид и Байерн Мюнхен отново нарежда bTV Action на второ място по гледаемост. В таргета 18 – 49 каналът отбелязва аудиторен дял от 15.5%. Срещата е достигнала аудиторен дял от 21.4% сред аудиторията мъже 18 – 49, като разлика в резултата с третия в класацията телевизионен канал е 87%.