Материал на bTV Новините породи неочаквани реакции сред потребителите в социалните мрежи.

По-рано днес от медията публикуваха на страницата си във “Фейсбук” любопитната новина “Напиши есе, спечели къща” за 1,7 млн. канадски долара”.

В нея колеги разказват за жена от Канада, която организира конкурс за есе. Наградата е голяма къща на езерен бряг в Албърта, Канада, оценена за 1,7 млн. канадски долара.



Макар това да не е бил социален експеримент, новината се превърнала точно в това и нагледно доказа теорията, че потребителите в социалните мрежи четат единствено заглавията на новините.

Много потребители написаха думата “есе” в коментарите с надеждата, че от bTV ще им подарим къща.

Необичайните реакции бяха бързо забелязани и лавинообразно се разпространиха в социалните мрежи под формата на различни колажи.