Над 383 000 лв. бяха събрани в рамките на 24-тия Благотворителен базар на Международен женски клуб – София. Средствата от събитието, което се проведе 2 декември в Интер Експо Център, са от продажби на билети и традиционни артикули на Базара, както и от дарения на спонсори. С посочената сума ще бъдат подпомогнати социално значими български каузи. Молби от български неправителствени организации за отпускане на дарения ще бъдат приемани на сайта на Международен женски клуб – София до 10 февруари.

Размерът на събраните средства от Базара постави клуба на първо място по набрани средства само за ден сред интернационалните женски организации. Посочените данни са от експертно проучване, проведено сред останалите клонове на Международен женски клуб по света.

В 24-тия Благотворителен базар се включиха рекорден брой посетители – над 11 300 души. 60 държави от цял свят участваха в събитието, като представиха ръчно изработени сувенири и облекла, кулинарни шедьоври и разнообразна културна и литературна програма. Трите страни рекордьори по набрани средства на Базара са Италия, Ливан и Гърция. Италианският щанд успя да събере над 20 300 лв. от общата сума дарения, последван от ливанския (над 14 600 лв.) и гръцкия (над 12 700 лв.). Сред останалите страни, които привлякоха най-много посетители на събитието, са Скандинавските страни и Белгия.

„От името на Международен женски клуб – София благодаря от сърце на всички спонсори, партньори и посетители на 24-тия Благотворителен базар. Благодарение на тяхната безценна подкрепа, успяхме да съберем над 383 000 лв. – сума, която ще подпомогне десетки нуждаещи се семейства и значими каузи. Това постижение ни мотивира да продължаваме да даваме всичко от себе си, за да направим страната ни едно по-добро място за живот“, сподели Албена Джоунс, президент на Международен женски клуб – София.

24-тият Благотворителен базар на Международен женски клуб – София се проведе със специалната подкрепа на ContourGlobal, „МБАЛ-Уни Хоспитал“ – Панагюрище, Novo Nordisk, Eko Bulgaria, Coca-Cola HBC Bulgaria, Peuterey, Alias Group, Bulgaria Air, КИБЕА, Mastropasqua International S.P.A, Terranova и Calliope. Основен принос за реализацията на събитието имат и партньорите на организацията – Столична община, Inter Expo Center, M3 Communications Group, Inc., ЦУМ, Форс Делта ООД, Уни Кредит Булбанк, Екопак, Allied Pickfords, Nu Boyana Film Studio, Metropolitan Hotel, Българска търговско-промишлена палата и Съвет на жените в бизнеса.