Всички частни клиенти на Мтел ще получават от началото на май фактура с нов дизайн и съдържание, съобщиха от телекома на пресконференция днес. Промените са направени след социологическо проучване, проведено сред клиентите от GfK България.В първия етап от проучването преобладаващата част от клиентите определят фактурата, която получават, като „недостатъчно изчерпателна“. Затова в периода септември-октомври 2014 г. Мтел инициира фокус групи сред частни клиенти на възраст между 25 и 45 години, които ползват различни абонаменти планове и пакети от услуги.

„Препоръките и желанията на участниците в проучването бяха взети изцяло предвид“, каза пред журналистите Елина Петрова, мениджър "Управление на клиентски опит" в Мтел. По думите на директора на дирекция „Обслужване на клиенти“ в телекома Здравко Георгиев в новата фактура е включена повече и по-подробна информация в сравнение с досегашната. Клиентите ще виждат детайли за тарифните си планове и включените в тях услуги и пакети, както и за потреблението в пакетите и това извън тях. „Новата фактура е още по-разбираема, като информацията е поднесена по лесен и удобен начин“, добави той.С нов дизайн и съдържание са както хартиената, така и електронната версия на фактурата. Електронният вариант е изцяло цветен, а хартиеният – черно-бял с цветни елементи. Към момента над 74% от частните клиентите на Мтел са се отказали от хартиена фактура.„Новата фактура на Мтел е в контекста на усилията на телекома да подобри начина, по който си взаимодейства с клиентите, като повиши тяхната удовлетвореност и в същото време ги превърне във фенове на компанията“, коментира на днешната пресконференция Елина Петрова. За тази цел от няколко години в Мтел се работи по специална програма. Освен подобряване на фактурата за клиентите, сред мерките в нея са също разработване и предлагане на продукти, съобразени изцяло с клиентските нужди, по-добро обслужване в магазините, опростяване и намаляване на документацията при сключване на договори, подобряване на програмите за лоялност и други.